digitális portfólió

digitális portfólió

Bemutatkozás

2022. február 21. - Peterke Regina

Peterke Regina vagyok harmad éves biológia-kémia tanárszakos hallgató az ELTE TTK-n.


A tanulmányaimat először az Semmelweis Egyetem Gyógyszerész tudományi szakán kezdtem 2016-ban, majd pár bukott tárgy és néhány idegösszeroppanás után rájöttem, hogy néha el kell elngedni azokat az álmokat, amik már nem szolgálják az ember feljődését.

Azt az álmomat viszont továbbra sem engedtem el, hogy a természettudományos műveltség fontosságára felhívjam az emberek figyelmét illetve, amennyire ez lehetséges érdekességeken és hétköznapi példákon keresztül megszeretessem a kémiát az emberekkel.

mv5bmje1otmwnta5nv5bml5banbnxkftztgwmdkzota1njm_v1.jpg

 Forrás: https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BMjE1OTMwNTA5NV5BMl5BanBnXkFtZTgwMDkzOTA1NjM@._V1_.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://biologia-kemia.blog.hu/api/trackback/id/tr4217702768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása